FAQ

Dostawa & Zamówienie

Kiedy otrzymam moje zamówienie?

Nasz średni termin dostawy wynosi od 11 do 17 dni roboczych.

Niektóre produkty dostarczamy w mniej niż tydzień.

Aby uniknąć wysokich kosztów magazynowania i pracy, współpracujemy bezpośrednio z naszymi producentami i dlatego nie posiadamy żadnych pośredników. Dzięki temu możemy zaoferować Państwu naprawdę korzystne ceny w porównaniu z tym, co mogliby Państwo znaleść w innym sklepie.

W każdym razie, jeśli nie otrzymasz swojego produktu w ciągu 60 dni, to otworzymy śledztwo i wyślemy nową paczkę lub zwrócimy pieniądze na konto z którego została dokonana sprzedaż.

Jak mogę śledzić moją paczkę?

Możesz śledzić Twoje zamówienie klikając na poniższy link: Śledzenie paczki

Ile kosztuje dostawa?

ZERO! Koszty ponosi Goku Sklep.

Otrzymałem zamówienie ale brakuje jeden przedmiot

Jeśli Twoje zamówienie obejmuje kilka artykułów, możliwe jest, że zostaną one wysłane oddzielnie, w zależności od dostępnych zapasów i lokalizacji magazynów. Nie martw się, Twoja paczka jest w drodze.

Nie otrzymałem mojego zamówienia

Coś nie tak z kurierem? Paczka zniszczona lub zgubiona?

Dzięki naszej bezpiecznej dostawie, Goku Sklep® zajmie się za Ciebie sporami. Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem. Nie obwiniamy przewoźnika pozostawiając Cię samego w tej sytuacji. Bierzemy na siebie pełną odpowiedzialność, natychmiast wysyłając Państwu nową paczkę na nasz koszt.

Nie wahaj się, możesz nas skontaktować mailem na mistrz-roshi@goku-sklep.pl nasza ekipa zrobi to co może, aby spełnić Twoje oczekiwania.

Anulowanie & Zwrot

Czy mogę zmienić moje zamówienie?

Tak, póki Twoje zamówienie nie jest "w toku".

Chciałbym zwrócić artykuł

Jesteśmy w stanie przyjąć zwrot tylko w przypadku udowodnionej wady produktu lub 14 dni po otrzymaniu towaru nie ważne z jakiego powodu.

Nasze artykuły przechodzą bardzo rygorystyczne kontrole jakości przed każdą wysyłką. Jeśli jednak Twoje produkty mają jakąś wadę produkcyjną, prosimy o przesłanie zdjęcia danego produktu (w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe) na adres mistrz-roshi@goku-sklep.pl wraz z numerem zamówienia. Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś.

Moje ubranie jest za małe

Wszystkie nasze tekstylia dostarczane są z tabęlą rozmiarów, aby uniknąć tego rodzaju niedogodności dla naszych przyjaznych klientów. Nasz zespól zadbał o to, aby zmierzyć każdy artykuł i dodać odpowiedni rozmiar do każdego opisu. Od tego momentu kupujący ponosi pełną odpowiedzialność za produkty, które są zbyt małe / duże. Niemniej jednak, wiemy, że zakup takiego produkty może wywołać dużą frustrację.

Nie wahaj się skontaktować naszego mistrza za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem mistrz-roshi@goku-sklep.pl pomoże Ci (oferując np. ewentualne odszkodowanie).

Bezpieczeństwo

Jakie metody płatności akceptujecie?

Dla Twojego bezpieczeństwa, który jest naszym priorytetem: nasza strona oferuje tylko bezpieczne i gwarantowane metody płatności.

Akceptujemy:

Karty kredytowe

Karty debetowe

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak!

Obecność "HTTPS" w adresach URL naszego sklepu świadczy o jakości naszych usług. HTTPS jest wariantem "HTTP" zabezpieczonym za pomocą protokołów SSL/TLS. HTTPS jest wykorzystywany do ochrony transakcji finansowych stron handlowych. Jako e-commerce jesteśmy świadomi, że stosowanie SSL staje się obecnie niezbędne. Jest to najlepszy sposób na ochronę danych i zabezpieczenie przed hakerami i kradzieżą tożsamości.

Wizualnie, certyfikat SSL jest reprezentowany przez kłódkę, która pojawia się na pasku adresu url przeglądarki internetowej. Jest on również reprezentowany przez "s", który oznacza "bezpieczny/secure" i który jest dodany do protokołu "http" na stronie internetowej w pasku adresu.

Inne Pytania

Jak mogę zamówić produkt?

Maksymalnie ułatwiamy Twoje zakupy.

1. Wybierasz żądane produkty

2. Kliknij na "DODAJ DO KOSZYKA"

3. Kliknij na ikonę koszyka w prawym górnym rogu ("Twój koszyk"), aby dokończyć zakup.

Oferujemy również możliwość konta, aby jeszcze bardziej uprościć ten proces.

Czy mogę skumulować moje kody rabatowe?

Nie. Poza wyjątkowym przypadkiem, przyjmujemy tylko jeden kod rabatowy podczas zamówienia.

Otrzymałem podatek importowy

Goku Sklep® legalnie wysyła swoje produkty na cały świat. Jednakże, kupujący jest odpowiedzialny za podatki importowe swojego kraju, my odmawiamy wszelkiej odpowiedzialności.

Zamówienie "hurtowe"

Jeśli chcesz złożyć zamówienie hurtowe, wyślij e-mail do naszego mistrza na adres mistrz-roshi@goku-sklep.pl